Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı gerçekleştirildi
Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Merkezde gençlere yönelik sosyal ve eğitsel faaliyetler yürütülecek.
Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Merkezde gençlere yönelik sosyal ve eğitsel faaliyetler yürütülecek.
Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı, Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci’nin katılımıyla gerçekleştirildi.
30 Ağustos Mahallesi’nde düzenlenen açılış programına Kütahya Valisi Musa Işın, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya Hava Er Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Mustafa Baş, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, il protokolü, Yeşilay gönüllüleri ve vatandaşlar katıldı.
Bağımlılıkla mücadele çalışmalarına katkı sunmak amacıyla hayata geçirilen Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi’nde gençlerin sosyal, kültürel ve eğitsel faaliyetlerle buluşturulmasının hedeflendiği bildirildi. Merkez bünyesinde hizmet verecek Kafe1920 ile vatandaşlara sağlıklı ve güvenli bir sosyal yaşam alanı sunulacağı ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 sarozhaber.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.