Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı gerçekleştirdik
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’nın kamu kurumları, sosyal taraflar ve ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini bildirdi.